Varbūt tomēr tiem Rubeņa kritiķiem nav taisnība.
Runa ir par meditācijas centra kritiku.
Kritikas galvenais arguments, cik man zināms, ir Rubeņa tendence kristietību piesārņot ar budismu. Kad meditācija kļūst par pašmērķi savā ziņā.
Taču, ņemot vērā to, cik zvēriski ēru mijā un pirmajos mūsu ēras gadsimtos gan pasaulīgie domātāji, gan baznīcas domātāji Rietumos centās izcelt prātu uz visa pārējā fona, atmetot visu, kas ir intuitīvs un uz sajūtām balstīts, varbūt nemaz nav slikti šo sterilo, racionālo, loģisko pieeju atšķaidīt ar austrumu pieeju, tādejādi varbūt pietuvojoties pilnībai?
1 komentārs:
bus velme diskusijai un analitiskai salidzinasanai būs arī iespeja verot cik Rubeņa teoloģija un prakse ir nekristīga.pagaidam tada iniciatīva nav diemžel.
Ierakstīt komentāru