Auto


Tu nāc katru rītu uz darbu un ievēro, ka priekšnieka auto ir jau priekšā. Nākamajā rītā tu centies ierasties 5 minūtes pirms darba laika, tomēr atkal- priekšnieks jau priekšā. Labi, vakarā pastrādāsi ilgāk, ja jau tik ļoti vajag. Ej mājās pusstundu pēc darba laika beigām- priekšnieka auto vēl aizvien darbā. Labi, nolem atnākt vienreiz pusstundu pirms un aiziet prom 2 stundas pēc darba laika, lai redzi, kad tas priekšnieks dodas mājup- taču nekā! Kā strādājis, tā strādā. Tāda nelaba oma metas. brrrr...
Taču ir noticis milzu pārpratums! Tev būtu jāuztraucas, ja plkst 17:30 vai 18:30 priekšnieka auto vēl aizvien nebūtu darba vietas stāvvietā. Tas liecinātu par to, ka viņš ir aizbraucis darba darīšanās un vēl atgriezīsies, lai noliktu mašīnu darba stāvvietā. Tikai tādā gadījumā tas nozīmētu, ka viņš vēl joprojām strādā, nevis tad, ja plkst 17:30 mašīna smuki stāv darba stāvvietā. Jo galu galā- tā taču ir dienesta mašīna un tā jāizmanto tikai darba vajadzībām, nevis lai brauktu uz mājām!

2 komentāri:

Anonīms teica...

Šitas žvadzulis man riktīgi patika :) Bet skaidri noformulētu komentāru izdomāju tikai tagad - šī "darba auto" būšana ir ļoti atkarīga no tā kāda ir vienošanās ar darba devēju. Ja darba devējs uzskata, ka tā ir Tava atalgojuma daļa, tikai varbūt ne tiešā naudiskā izteiksmē - ok. Ja tomēr ir strikti noteikts, ka tas IR darba auto - tad nevajadzētu to izmantot ļaunprātīgi. Savukārt par to cik ļoti valsts zaudē, ja darba devējs izvēlas kādu no opcijām - tā jau būtu cita tēma :)

Asnate teica...

Nu ja, un tā problēma ir tajā, ka padotie darbinieki kaut kādu nezināmu iemeslu dēļ iedomājas, ka tas auto ir atalgojuma daļa un ar viņu var braukt mājās vakarā.

Vienkāršās tautas mulsināšana!!!! :)

P.S.Man nav iebildumu, ka cilvēki brauc mājās ar dienesta auto, bet man ir žēl, kad ļautiņi neadekvāti pārvērtē savu priekšnieku darba spējas ;)