Faktiski pētījums parāda, ka ir tikai 2 iemesli, kāpēc cilvēki neiet mācīties- nav nepieciešams/neinteresē un nav laika/jāpelna iztika.
Apgaismība, sauklis mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties ir pagājuši un cilvēki grib zināt konkrētus iemeslus, kāpēc viņiem būtu jāmācās. Tas izskaidro to, ka iemesls nemācīšanās ir „nav nepieciešamības”.
Faktiski manu domu pamato statistika par bezdarbniekiem, ka viņi neiet strādāt, ja uzskata, ka alga ir nepietiekama. Faktiski varu saprast. Mans laiks nav tik lēts, lai visu dienu tērētu tam, lai nopelnītu grašus. Tad jau labāk nedabūt neko, bet toties viss laiks manējais.
Ja spētu atrisināt vismaz to problēmu, kuriem trūkst laika, tas jau būtu daudz, turklāt tas būtu vieglāk, nekā motivēt tos, kuri paši nemaz neredz vajadzību, nejūt vēlmi.
Piemēram, noteikt, ka 8 stundas nedēļā no darba laika darbinieks var veltīt mācībām. Bet tādām, kuru rezultātā jākārto eksāmens, vai arī 2 stundas nedēļā tādām, kur nav jākārto eksāmens un ir tikai beigšanas apliecība. Ja neiegūsti- tad mācies ārpus darba laika kamēr iegūsti vai atmaksā algu par šo laiku. Ja tie būs 5 mēneši, tad faktiski 1 mēnešalga.
Kaut gan tas viss tāpat atkarīgs no darba devēja. Nu ja, un te nu mēs atkal atgriežamies, ka jāstrādā visupirms ar darba devēju.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru